911 Articole

rezultate preluate din toată arhiva de articole

Mai puțin de 20 de pachete GF rămase. Nu uitați, e luna cadourilor :)

De Graphic Front| 11 Decembrie, 2017 | Categorie: graphic design | Vizualizări: 2522

Mai avem mai puțin de 20 din cele 100 de Pachete numerotate și semnate. Stau frumos pregătite și își așteaptă fanii: devoratorii de grafică, iubitorii de vintage, colecționarii de ephemera, curioșii despre realizările comunismului, istoricii cotrobăitori, antropologii căutători de dovezi și explicații, documentariștii de orice fel, creativii de ieri, de azi și de mâine, împătimiții de design (grafic) și de cărți foarte bine făcute. :)
Toate cele 3 cărți sunt editate și publicate de Atelierul de grafică și au apărut în anii 2011, 2013 și respectiv 2015. Editorii și autorii conceptului grafic sunt Ciprian Isac și Carla Duschka. Cărțile conțin câte un text introductiv al editurii și scurte eseuri semnate de șerban Alexandrescu, Silviu Dancu (Grafică fără computer - Mărci, sigle, logograme), Caterina Preda, Rudolf Gräf, Ioana Gruenwald, Mihai Tudoroiu (Grafică fără computer - Litere. desen, relief, volum), Raluca Feher și șerban Alexandrescu (Reclame fără capitalism).
Cutia ștanțată cu semnul GF conține 2 titluri din seria Grafică fără computer și cartea Reclame fără capitalism. Plus un minunat poster. 
Pachetul este disponibil aici.îl puteți primi cu plata ramburs dacă trimiteți o comandă, în care să specificați adresa completă + număr de telefon, la adresa atelier@atelieruldegrafică.ro
Mai multe imagini cu cartea Reclame fără capitalism, aici.Mai multe imagini cu cartea Mărci, sigle, logograme, aiciMai multe imagini cu cartea Litere, relief, desen, volum, aici






Despre autor

Graphic Front
Graphic Front semnează articolele care nu pot fi atribuite neapărat unei persoane din atelierul nostru. Asta înseamnă, fie că sunt lucrate de cineva de la noi, fie că e un material preluat de la invitații sau colaboratorii noștri.

0 comentarii

Scrie un comentariu

Graphicfront vă recomandă ca opiniile exprimate să fie scurte şi la obiect. În general, nu trebuie să depăşească lungimea articolului original. Comentatorii trebuie să manifeste respect faţă de ceilalţi participanţi la discuţie şi să folosească un limbaj corect şi civilizat. Graphicfront îşi rezervă dreptul de a modifica sau respinge comentariile care nu întrunesc aceste cerinţe.