Bruno Andreșoiu - Obiectul tipărit își va păstra drepturile, dacă vorbim în termeni de calitate, de prestigiu.
Revista Igloo apare, începând cu acest număr, 170, într-un nou format. Altul nu numai mai trainic și mai frumos dar semnificativ mai bun. Prin materiale, format, finisări, conținut editorial, abordare.
Invitați la RFI la emisiunea Zebra a Mihaelei Dedeoglu, Bruno Andreșoiu și Adrian Ciocăzanu au derulat povestea Igloo Media, a revistei și a celorlate produse editoriale.
întrebați, spre final, ce vor face cu revista de-acum înainte ei au răspuns:
Nu vrem să facem altceva, vom face tot ce am făcut până acum, dar ridicând un pic standardele, în primul rând de calitate ale obiectului, de calitate publicistică. De aceea am restrâns aparițiile la șase pe an, o dată la două luni, în loc de zece numere, cum era înainte, dar mărind în mod semnificativ numărul de pagini, calitatea hârtiei la interior, calitatea copertei și cu câțiva centimetri formatul. Ne-am tot socotit și ni se pare mult mai bine în felul ăsta. Spuneați că piața de revistă de arhitectură e foarte bine reprezentată în România, eu aș spune că în mod paradoxal este foarte bine reprezentată, într-adevăr, sînt foarte multe publicații, după mine prea multe pentru realitățile pieței de arhitectură, a parametrilor ei. Evident nu e rău, dar cred că o frecvență lunară e un pic cam mult. De aceea am restrâns numărul aparițiilor, ni se pare suficient, multe subiecte vor devia spre platforma online care este în pregatire și se va lansa foarte curând; evident că decizia noastră are legătură și cu ofensiva online-ului. Vom continua să apărem însă în print, noi credem foarte tare în print, credem că nu va muri niciodată. Deși online-ul este foarte important și probabil va continua să crească în termeni de cifre, credem că obiectul tipărit își păstrează drepturile dacă vorbim de calitate, prestigiu.
0 comentarii