485 Articole

rezultate preluate din toată arhiva de articole

Centrul vechi al capitalei - Stăpânii cluburilor

De Atelierul de Grafică| 08 Februarie, 2016 | Categorie: bucurești | Vizualizări: 440

Câți dintre noi ne întrebăm în buzunarele cui băgăm banii în timp ce petrecem în centrul vechi. De multe ori de la meetingul de la Universitate mergem direct la o bere în localurile care alimentează clasa politică cu bani. Cu alte cuvinte după ce strigăm până nu mai putem Jos Oprea, mergem să-i alimentăm puțin vaca de muls. Ce spuneți de asta? Ironic, nu?

Să citim și să recomandăm acest articol. Puțină lumină e tot ce putem face: Rise Project.

La câteva sute de metri, pe strada Smârdan, Mugur Mihăescu gestionează pub-ul St. Patrick. Acesta este în portofoliul Irish Pub Concept SRL, prin care actorul mai deține și o cotă din magazinul Muzica. De pe urma lor, firmele lui Mihăescu au încasat în ultimii cinci ani peste cinci milioane de euro.

Critic constant al clasei politice, Mugur Mihăescu a cotizat 75 de mii de lei la vistieria partidului lui Gabriel Oprea, UNPR, în 2012, un important an electoral.

Actorul este partener de afaceri și cu fiul lui Silviu Prigoană, candidat tot în 2012 la alegerile pentru Primăria Capitalei. Honorius Prigoană, asociatul direct al lui Mihăescu, a concurat și el din partea PDL la un loc de deputat într-un colegiu din Capitală. Cei doi Prigoană au fost susținuți atunci de Elena Udrea, șefa PDL București, soția lui Dorin Cocoș la acel moment. Tot în 2012, Mugur Mihăescu a candidat ca independent la primăria sectorului 5, iar apoi s-a înscris în partidul lui Gabriel Oprea, fost partener de afaceri cu Dorin Cocoș.


Continuarea pe Rise Project.


Foto Sergiu Brega


Despre autor

Atelierul de Grafică
ATELIERUL DE GRAFICĂ semnează articolele care nu pot fi atribuite unei singure persoane din atelierul nostru. Asta înseamnă, fie că sunt lucrate de mai mulți oameni, fie că prezintă un punct de vedere comun.

0 comentarii

Scrie un comentariu

Graphicfront vă recomandă ca opiniile exprimate să fie scurte şi la obiect. În general, nu trebuie să depăşească lungimea articolului original. Comentatorii trebuie să manifeste respect faţă de ceilalţi participanţi la discuţie şi să folosească un limbaj corect şi civilizat. Graphicfront îşi rezervă dreptul de a modifica sau respinge comentariile care nu întrunesc aceste cerinţe.