23.02.2016 carla duschka

DE NELIPSIT DIN CAMINUL DUMNEAVOASTRĂ! Acesta ar fi putut fi titlul cărții RECLAME FARA CAPITALISM – grafica publicitară românească 1950-1989, la a cărei întarziată lansare vă invităm pe 24 februarie, ora 19.00 la Studio Eclectico. Întârziată pentru că, deși cartea se găsește din decembrie în librării, abia acum am reușit să ne organizam. Dar am făcut-o bine. Pe 24 februarie, încercăm să aflăm de ce RECLAME FĂRĂ CAPITALISM ar trebui să fie, cum ziceam, de nelipsit din căminul dumneavoastră.

La evenimentul organizat de Frontline Club Bucharest, vor vorbi graficianul editor Ciprian Isac, documentaristul Mihai Tudoroiu și directorii de creație Raluca Feher și Șerban Alexandrescu.

Reclame fără capitalism este a patra carte editată de Atelierul de Grafică pe tema graficii românești de dinainte de 1989. Volumul a apărut cu sprijinul Administratiei Fondului Cultural Național și al MediaPost Hit Mail.

După discuția cu cei 4 vorbitori, continuăm la bistro dezbaterea asupra celui mai nimerit titlu al cărții. Era oare mai bun NICI O MASĂ FĂRĂ PEȘTE!?

Vă așteptăm să votăm pe 24 februarie, ora 19.00 la Studio Eclectico, strada General Constantin Budișteanu nr. 18.
Berea Corona va contribui la bunul mers la dezbaterii!

Facebook Event aici https://www.facebook.com/events/219218875091298/





Cartea e însoțită de un afiș 42x60cm



Conținut
Cartea este rezultatul unei perioade de documentare începută de Atelierul de grafică în 2012. Cuprinde materiale din diverse publicații, reviste, almanahuri, ziare – o riguroasă selecție din peste 3000 de imagini.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Echipa cărții
Documentare și imagini/ Atelierul de grafică, Mihai Tudoroiu, Cristian Dumitru, Muzeul Jucăriilor
Foto/ Ciprian Isac, Mihai Tudoroiu
Texte/ Raluca Feher, Șerban Alexandrescu, Atelierul de grafică
Corectură/ Călin Torsan
Prelucrare foto/ Ciprian Isac
Traducere/ Samuel W. Onn
Concept grafic și editorial/ Ciprian Isac, Carla Duschka
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Specificații tehnice
Format/ 16,5 x 23,5 cm
Număr pagini/ 176
Hârtie/ Multi Design Natural 130g/mp
Font/ Decima Pro by TipografiaRamis
Tipar/ offset integral policromie + 1 culoare specială
Coperte/ carton colorat în masă cu cotor pânzat
Folio/ 1 culoare
Legătură/ fascicole cusute
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Parteneri
Proiect editorial co-finanțat de Administrația Fondului Cultural Național.
Cu sprijinul Media Post Hit Mail
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Parteneri media
Revista Igloo, Zeppelin, Radio RFI Romania, Fundația Cărturești, Headsome Communication, Headvertising, IQAds, The Institute, Possible Books, Vitamin Arhitects, UNArte, Synopsys, Jumătatea plină, Ordinul Manufacturierilor
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bere cu lămâie de la
CORONA
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
carla duschkaeste licențiată în arte plastice, grafică (studii universitare la Bucuresti și postuniv. la Berlin) având ca principală preocupare grafica de carte. Este grafician la Atelierul de grafică și asistent universitar în cadrul UNArte București. Este unul din fondatorii proiectului GF.
Vizualizări: 2060

 

 


Tags:     

 

 

Graphicfront vă recomandă ca opiniile exprimate să fie scurte şi la obiect. În general, nu trebuie să depăşească lungimea articolului original. Comentatorii trebuie să manifeste respect faţă de ceilalţi participanţi la discuţie şi să folosească un limbaj corect şi civilizat. Graphicfront îşi rezervă dreptul de a modifica sau respinge comentariile care nu întrunesc aceste cerinţe.

nume

adresa e-mail

introduceţi exact codul din imagine

trimite