16.06.2015 atelierul de grafică
Mai aerisită decât în anii trecuti, deci mai ușor de consumat, ediția de anul acesta a ramas la fel de consistentă, diversă și plăcută reușind să selecteze din nou oameni frumoși și idei bune.
La 10 ani de Street Delivery, Fundația Cărturești a pus la bătaie câte 1000 de Euro pentru 10 proiecte cu tematica legată de protecția mediului, iar întreg evenimentul a fost unul responsabil, cu preocupări pentru protejarea, protecția și conservarea mediului. Sloganul din acest an a fost: Global Warning  (Mai multe detalii pe streetdelivery.ro)
Am fost bucuroși să dăm și de această dată o mână de ajutor și vă prezentăm câteva decupaje din Verona acestor trei zile.


Street Delivery
este un eveniment-manifest care se întâmplă în fiecare an în București, Timișoara și Iași. Street Delivery recuperează spațiul public și redă orașul locuitorilor săi. Street Delivery închide străzile pentru mașini și le deschide pentru oameni, transformând carosabilul într-un spațiu de promenadă mobilat cu idei.




Foto Ciprian Isac
atelierul de graficăsemnează articolele care nu pot fi atribuite unei singure persoane din atelierul nostru. Asta înseamnă, fie că sunt lucrate de mai mulți oameni, fie că prezintă un punct de vedere comun.
Vizualizări: 2297

 

 


Tags:  

 

 

Graphicfront vă recomandă ca opiniile exprimate să fie scurte şi la obiect. În general, nu trebuie să depăşească lungimea articolului original. Comentatorii trebuie să manifeste respect faţă de ceilalţi participanţi la discuţie şi să folosească un limbaj corect şi civilizat. Graphicfront îşi rezervă dreptul de a modifica sau respinge comentariile care nu întrunesc aceste cerinţe.

nume

adresa e-mail

introduceţi exact codul din imagine

trimite