23.04.2017 obiect
"Cinci ediții mai târziu de la prima ediție pilot Romanian Design Week sunt convins că provocarea pe care ne-am asumat-o la vremea aceea a fost una corectă. Industriile creative din România se aflau la începutul unei ere de expansiune și aveau nevoie de un astfel de eveniment. Drept dovadă că l-au îmbrățișat imediat și că proiectul a crescut de la an la an. Și nu doar mișcarea industriilor creative din România a rezonat cu proiectul nostru, am primit sprijin și aprecieri de la partnerii noștri europeni. Spre exemplu, tocmai ne-am întors de la London Fashion Week, unde Romanian Design Week a gestionat prezența României la eveniment, iar în cadrul Vienna Design Week 2017, unde România e țară invitată de onoare, am fost mandatați de ICR să reprezentăm România. Felul frumos în care a crescut Romanian Design Week, aprecierea și căldura cu care a fost primit ne dau putere și resurse să ducem proiectul mai departe și să îl facem pe cât de amplă este forța acestei mișcări a industriilor creative românești", declară Andrei Gavrilă-Borțun, CEO The Institute. 
Articolul integral aici: www.institute.ro/romaniandesignweek

Eveniment inițiat de The Institute și organizat în parteneriat cu ING Bank

Mai multe articole despre Romanian Design Week, aici.

Articol ilustrat cu fotografii de la ediția precedentă, 2016

Foto Ciprian N. Isac
Vizualizări: 864

 

 


Tags:

 

 

Graphicfront vă recomandă ca opiniile exprimate să fie scurte şi la obiect. În general, nu trebuie să depăşească lungimea articolului original. Comentatorii trebuie să manifeste respect faţă de ceilalţi participanţi la discuţie şi să folosească un limbaj corect şi civilizat. Graphicfront îşi rezervă dreptul de a modifica sau respinge comentariile care nu întrunesc aceste cerinţe.

nume

adresa e-mail

introduceţi exact codul din imagine

trimite